tirsdag den 20. december 2011

SeKond hand Spurveugle

I forbindelse med sociale forpligtelser var jeg fra torsdag 15/12 til søndag 18/12 i København. Natten mellem torsdag og fredag blev tilbragt i min fætters residens i Tårnby på Amager. Om morgenen fredag 16/12 blev jeg på fornemste vis samlet op på min fætters adresse af SeK. Efter fem minutters kørsel og nogle få minutters gang stod vi og kiggede på den Spurveugle, som SeK fandt i Kongelunden 9/11. Fuglen var en rigtig performer, men desværre var lyset meget dårligt. Derefter brugte vi lidt tid på at lede efter flere Spurveugler samt kigge efter Perleugle i tætte granplantninger, men udover 1-2 Sangdrosler var der ikke mere at komme efter.
Klokken 11.00 afleverede SeK mig på Hovedbanegården, hvorfra jeg fortsatte med S-tog til julefrokost på Østerbro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar