onsdag den 23. november 2011

The Gambia 2011 - dag 1

Fra 6-12/11 2011 var jeg med min familie (far, mor, søster, svoger og min kæreste) på ferie i Gambia i anledning af min fars 60-års fødselsdag.Vi ankom til vores hotel Bakotu i Kotu hotellet kl. 03.00 om natten lokal tid. Grundet den lange rejse og det sene ankomst tidspunkt sov jeg til ni-tiden. Herefter stod den på morgenmad, badeferie, diverse, frokost samt ikke mindst at finde Alieu Ceesay, som var vores guide sidst da min far og jeg var i Gambia i 2009. Det lykkedes ret hurtigt, og vi aftalte alle at gå en tur med ham i Kotu-området ved 4-tiden og et par timer frem.

Beautiful Sunbird

Black-headed Heron

African Mourning Dove

Double-spurred Francolin

Grey Woodpeckers (male and female) flanked by a Yellow-billed Shrike

Sacred Ibis

Yellow-billed Shrike

Northern Crombec

Pied Crow

Long-tailed Cormorant

Senegal Coucal

Shikra

Speckled Pigeon

Tawny-flanked Prinia

White-faced Whistling Duck

White-billed Buffalo Weaver

Woodland Kingfisher

Local collecting fermented "jungle-juice"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar